چه محتوایی برای نمایش در کیوسک لمسی مناسب است؟

در بحث کیوسک لمسی، کسب و کارها برای حفظ کسب و کار خود در بلند مدت بایستی افراد را علاقه مند به خرید کرده و برای برندشان اعتماد سازی نمایند. کیوسک های لمسی با صفحه نمایش بزرگ و تعاملی و محتوای جذاب و پویا می توانند در جلب توجه خریداران تاثیر به سزایی داشته باشند. برای استفاده بهینه از استندهای لمسی نیاز است محتوای مناسبی به منظور ارائه اطلاعات جالب و سرگرم کننده برای نمایش تهیه شود.

شرح محصولات

خریداران می توانند تمام محصولات را از طریق صفحه نمایش لمسی کیوسک با جزییات مشاهده کنند. بدلیل لمسی بودن صفحه کیوسک امکان تعامل و جست و جو در انواع محصولات براحتی فراهم میشود. حتی می توانند نظرات کاربران پیشین را مطالعه کرده و با توجه به مزایا و معایب و دیدگاه کاربران پیشین اقدام به خرید نمایند. مطمئنا شرح محصولات به صورت تعاملی تاثیر بیشتری از توضیح کلامی محصولات دارد.

ویدئو با کیفیت بالا

آمار نشان می دهد ویدیوها ۵۵% بیش از سایر محتواها بازدیدکننده دارد. پس بهتر است برای معرفی محصولات یا خدمات فروشگاهی که قصد استفاده از کیوسک تاچ را دارند، از فیلم ها و ویدئوهای جذاب بهره گیرند و از طریق کیوسک لمسی با صفحه نمایش بزرگ پخش شود که قطعا تاثیر بسیاری در جلب توجه و جذب خریداران خواهد داشت.
استفاده از محتوای ویدیویی با کیفیت و خلاقانه، مشتریان را بیشتر به خریدن محصولات ترغیب خواهد کرد.

تصاویر تعاملی و پویا

نوع محتوا به حرکت های تعریف شده در سیستم، واکنش نشان داده و با ایجاد تصاویر متحرک و با کیفیت، توجه خریداران را بیشتر به خود جلب خواهند کرد و آن ها ترغیب به تعامل با کیوسک لمسی شده و نام برند بیشتر در ذهن مشتری ماندگار می شود چون همراه با یک حس دلنشین و تجربه کاربری دلپسند است.همچنین، از آنجایی که امکان نمایش تمام خطوط تولید و محصولات یک شرکت به صورت یکجا وجود ندارد، به جایگزین هایی نیازمند است.
کیوسک های هوشمند با فراهم آوردن گالری عظیمی از تصاویر -که مشتریان می توانند با حرکات بصری بر روی صفحه نمایش های بزرگ، آن ها را مرور کنند- این امکان را به وجود می آورند.
در نتیجه مشتریان می توانند از طریق مقایسه هایی که انجام می دهند اطلاعات لازم را از گالری تصاویر کیوسک های تاچ جمع آوری کنند.

اپلیکیشن های کاربردی و مفید

استفاده از کیوسک باید برای کاربران راحت، جذاب و تعاملی بوده تا کاربر را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین این نکته بسیار مهم است که آیتم هایی مد نظر قرار بگیرد که کاربر را به حفظ تعامل با کیوسک با نرم افزار کیوسک لمسی، متقاعد کند. برای این منظور می توان از اپلیکیشن های مخصوص کیوسک تاچ بهره برد که اطلاعات جامع و مرتبط و به روز را در اختیار کاربران قرار دهد. اینگونه دیگر دغدغه این وجود ندارد که خریدار اطلاعات مفید از کیوسک دریافت نکند و تمایلی به برقراری ارتباط با کیوسک نداشته باشد.
شرکت سیماخوان پاسارگاد با تجربه سال ها فعالیت در این حوزه قابلیت طراحی بهترین اپلیکیشن متناسب با فضای کسب و کاری شما را داراست. کارشناسان ما بصورت رایگان بهترین راهنمایی را برای تهیه بهترین اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهند.

محافظ صفحه نمایش

زمانی که کاربری از کیوسک تاچ استفاده نمی کند، می توان از تصاویر و کلیپ های ویدئویی به عنوان محافظ صفحه نمایش به کار گرفته شوند. کیوسک در هیچ حالتی نباید خاموش باشد و کاربر با صفحه خاموش روبرو گردد در حالی که می توان از آن برای حفظ توجه کاربران استفاده کرد. چیزی که در مرحله اول ضروری به نظر می رسد، جذب افراد به سمت کیوسک و جلب توجه آنان است. این کار را می توان با صفحه بزرگی انجام داد که تبلیغات مربوط به برندهای فروشگاه یا تخفیف را انجام می دهد و مشتریان را به بازدید و بررسی استند لمسی دعوت می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *